Saturday 13 January 2018

ex YDP DAN AHLI PARLIMEN PAS SERU RAKYAT UNDI PAKATAN HARAPAN


Sik - 10 Jan 2018 Mantan Ahli Parlimen Sik Hj Che Uda Bin Che Nik menyeru kepada seluruh rakyat Sik memberikan sokongan penuh kepada Pakatan Harapan .

 Beliau yang merupakan mantan YDP PAS Kawasan Sik suatu masa dahulu dan sekarang merupakan ahli Amanah Kawasan Sik berharap rakyat Sik mengubah angin politik menjelang PRU14.

' Berikan sokongan padu kepada calon calon yang mewakili Pakatan Harapan dikawasan Sik ini bagi membawa suara rakyat bawahan yang menderita dengan kos sara hidup yang tinggi , pendapatan yang rendah , tiada peluang pekerjaan dan kurangnya pembangunan dikawasan ini' .

Hasil bumi seperti balak diambil  hinggakan merosakan alam sekitar dan penduduk setempat menjadi mangsa kerakusan pemerintahan Barisan Nasional. Sudah sampai masanya penyokong2 yang bersama saya pada suatu masa dulu memberikan undian senyap kepada Pakatan Harapan atau terus kehadapan menjadi jentera dan amilin rakyat.

Beliau juga menyeru kepada ahli PAS supaya jangan menyokong PAS tanpa berfikir panjang masalah yang akan diterima rakyat sekiranya BN masih menang sedangkan kita tahu bahawa PAS tidak akan mampu mentadbir negara apabila bertanding bersendirian.Sejarah PAS yang lampau telah mengajar kita .

Fikirkan masa depan keluarga, ekonomi negara kita dan kasihanilah rakyat miskin bawahan dikawasan ini yang inginkan perubahan untuk kehidupan yang lebih baik dikemudian hari.

Hj Che Uda bin Che Nik
Mantan Ahli Parlimen Sik
Mantan YDP Pas Kawasan Sik

Share dan viral

No comments:

Post a Comment