Monday 11 September 2017

PENYOKONG PAS MULA UGUT MAHU MEMBUNUH.



Gara-gara terlalu taksub dengan Pas seorang pengguna FB bernama Monawa Soleh ( Link :https://www.facebook.com/mohd.nawal.18 ) telah mengeluarkan satu komen mahu membunuh Presiden Amanah, Haji Mohammad Sabu.

Berikutan dengan itu seorang penguna facebook bernama Muhammad Yahaya telah membuat satu laporan polis terhadap ugutan bunuh oleh penyokong Pas terhadap presiden Parti Amanah.

Ketaksupan terlampau di kalangan pengikut Pas bukanlah perkara asing lagi bagi kerana telah berlaku beberapa kejadian pembunuhan seperti peristiwa memali dan Lubuk Merbau di mana beberapa orang anggota polis telah terbunuh akibat daripada sentimen kebencian yang di ajar di dalam Pas terhadap musuh politik mereka.

Jika sebelum ini pengikut Pas mengkafirkan orang2 Islam yang menjadi ahli Umno namun selepas Sarawak Report mendedahkan parti ini mendapat duit sebanyak RM90juta daripada Umno maka mereka tidak lagi mengkafirkan Umno seperti dulu tetapi terpaksa berbaik dengan Umno dan bermusuh dengan mana mana parti yang melawan Umno.







1 comment:

  1. Friends of DAP ni bukannya boleh dipercaya sangat. Cybertrooper upahan utk memporak peranda pihak lawan. Tengok cara penulisan pun dah tahu. Kikikiki.....

    ReplyDelete