Friday 11 August 2017

MARKAS PAS BERTUKAR MENJADI MARKAS PAKATAN DI PERMATANG PAUH



Hasrat Pas untuk membantu Umno merampas Permatang Pauh dalam pilihanraya yang akan datang ini mungkin menjadi khayalan dan di tertawakan oleh penduduk Permatang Pauh apabila markas yang di gunakan untuk Majlis Pelancaran Jentera Pilihanraya Pas Permatang Pauh baru baru ini telah pun bertukar wajah kepada markas Pakatan Harapan.

Dari apa yang di lihat semua bendera dan banting Pas yang di pasang di dalam dan sekeliling markas tersebut telah di turunkan dan di gantikan dengan bendera-bendera parti di dalam Pakatan Harapan.

Menurut sumber dari kalangan orang tempatan pemilik markas tersebut sebelum ini adalah seorang penyokong tegar Pas dan membenarkan rumahnya di gunakan sebagai markas Pas dalam setiap kali pilihanraya tetapi sejak Pas di lihat sudah bermesra dengan Umno di tambah lagi Pas akan membantu Umno untuk merampas Permatang Pauh dari Pakatan Harapan beliau sudah tidak lagi mahu memberi kepada Pas untuk menggunakan rumah tersebut lagi.

Sebagai permulaan Pakatan Harapan mengambil alih markas tersebut dari Pas satu ceramah umum akan di adakan pada malam ini bertempat di markas tersebut yang akan di hadiri oleh pemimpin tertinggi PKR, DAP, Amanah dan Bersatu.


No comments:

Post a Comment