Tuesday 11 April 2017

Pegawai Khas MB Kedah gelar Ketua Jurulatih Kedah "pengkhianat"


Pegawai Khas Bashah Arah Cybertrooper Serang Tan Cheng Hoe??


Ketua Pegawai Khas Cybertrooper Menteri Besar Ahmad Bashah Hanipah, Syed Mohd Johan Rizal telah menggelar Ketua Jurulatih Kedah Tan Cheng Hoe sebagai pengkhianat kepada pasukan Kedah kerana ke skuad negara...

#CoachTanKhianat telah menular dikalangan facebook cyerbertrooper Ahmad Bashah dibawah jagaan Syed Johan dengan biat memburukkan reputasi Tan Cheng Hoe.

Kat atas tu status facebook cybertrooper Ahmad Bashah yang menyerang Tan Cheng Hoe di facebook puak depa..

Jika kita lihat , Cybertrooper Ahmad Bashah cuba menjatuhkan imej jurulatih kesayangan rakyat Kedah itu hanya kerana Cheng Hoe menerima panggilan negara untuk membantu skuad Harimau Malaya dibawah presiden baru iaitu Tengku Mahkota Johor.

Penyokong setia skuad Hijau Kuning rata-rata menerima keputusan ini kerana Cheng Hoe berkorban untuk negara setelah bawa Kedah menang beberapa kejuaraan dan jadikan Kedah antara gergasi terkuat bolasepak Malaysia.

Jasa Cheng Hoe terlalu besar buat pasukan Kedah sehingga berjaya ke tahap ini sedangkan Syed Johan dan cybertrooper ini baru saja nampak muka sejak Bashah menjadi Menteri Besar dan Presiden KFA.

Besar mana jasa cyerbertrooper Ahmad Bashah berbanding Tan Cheng Hoe yang membawa Kedah dengan cemerlang??

Ribuan penyokong yang marah dengan kenyataan yang dibuat oleh Cyerbertrooper Bashah semalam.

Sikap yang ditunjukan orang-orang Bashah ni bukan membantu malah boleh menghancurkan masa depan bolasepak Kedah. Mereka tidak mengenang jasa yang dibuat Cheng Hoe.

Mempolitikkan bolasepak untuk kepentingan diri sendiri. Sememangnya wajar penyokong 'boo' Ahmad Bashah setiap kali ke Stadium.







No comments:

Post a Comment