Thursday 9 March 2017

ANAK PEMIMPIN UMNO MELAKA PULA MILIKI RM2Juta DALAM AKAUN

Selepas di kejutkan dengan tangkapan oleh pihak SPRM terhadap anak seorang pemimpin Umno Johor atas tuduhan rasuah yang melibatkan simpanan sebanyak RM15.5 juta serta berpuluh kenderaan mewah dan wang tunai luar negara bernilai setengah juta ringgit, kini muncul lagi satu kes di mana terdapat maklumat seorang anak pemimpin Umno Melaka pula sedang dalam perhatian pihak berkuasa berikutan terdapat sejumlah RM2juta di dalam akaun pribadinya.

Ahli Parlimen Bukit Katil Melaka, YB Shamsul Iskandar juga turut ada menimbulkan tentang perkara ini melalui 'tweet' terbarunya. Rujuk screenshot berikut

Ini hanyalah segelintir cerita kekayaan luar biasa yang di miliki oleh anak beranak pemimpin Umno dan terdapat banyak lagi yang masih belum di dedahkan atau di siasat oleh pihak berkuasa.


Sama ada ianya adalah sebuah drama atau realiti namun hakikat yang sedang di tunjukkan ialah betapa pemimpin Umno menjadikan kedudukan hasil dari sokongan orang melayu kepada mereka untuk mencari kekayaan pribadi dan anak beranak.

No comments:

Post a Comment