Tuesday 28 March 2017

KESATUAN PEKERJA KTMB IKRAR SOKONG DAP DALAM PRU 14!

Kesatuan pekerja pekerja keretapi Tanah Melayu Berhad di dalam blog rasmi kesatuan ini telah menyatakan akan memberi sokongan kepada DAP dalam pilihanraya kali ini.

Dalam kenyataan rasmi yang di keluarkan oleh kesatuan ini berkata jangan salahkan kesatuan ini kerana mereka hanya akan menyokong berdasarkan "orang berbudi kita berbahasa" dengan merujuk kepada DAP dan katanya lagi "kalau dah menganiaya dan bertindak zalim terhadap pekerja KTMB buat apa lagi hendak memberi undi iaitu merujuk kepada Barisan Nasional.

Sorry le, kita bukan pak angguk mengakhiri kenyataan rasmi yang di keluarkan di dalam blog kesatuan ini.

Baca link berkenaan di : http://suararum.blogspot.my/2017/03/cakap-politik-3-sokong-dap.html

Dah kita tolak MCA, kita sokonglah DAP, ini advantage pada DAP, macam RUM cakap kita bukan RASIS, kita bukan parti politik, kita kesatuan sekerja, dari bagi undi kat MCA yang nak mengancurkan kita, baik kita bagi pada DAP.

Lantaklah.. jangan salahkan RUM, RUM hanya menyokong berdasarkan "ORANG BERBUDI KITA BERBAHASA", kalau dah "MENGANIAYA KITA" bertindak secara "ZALIM" kita masih lagi nak bagi "UNDI", memang kita ni "BODOH" ler...

Dan dia orang tidak boleh berterusan untuk memperbodohkan kita, PRU 14, kuasa ditangan kita, maka kita tentukan siapa yang nak kita pilih.

Pedulilah apa orang kata, yang susah kita, yang tak makan kita, yang kena buang kita, so kita masih nak angguk-angguk!

Sorry ler, kita bukan PAK ANGGUK!

RUM memang marah dengan idea bodoh RNAA ni... nak kenyang perut, kami semua jadi mangsa!

Kenyataan Rasmi Kesatuan Pekerja-Pekerja KTMB

No comments:

Post a Comment